niedziela, 23 marca 2014

NIECO ELEGANCJI



Miesiąc przed egzaminem = BRAK CZASU NA WSZYSTKO


Cały czas nauka, nauka, nauka... Mam strasznego cykora przed egzaminem, bo jednak od niego poniekąd zależy moja przyszłość. Jeśli źle napiszę to nie dostanę się do wymarzonej szkoły możliwe, że nie będę robić tego o czym marzę i tym sposobem całe domino się zawali. Ja jednak się uparłam i znalazłam w końcu czas na zrobienie tego o to posta. Nie będę już Was zamęczać i przejdę do stylizacji.

Dzisiaj zobaczycie mnie w sukience uszytej przez moją babcię. Miała ona wyglądać nieco inaczej, ale myślę, że taka też jest ładna. Dobrałam do niej kapelusz wraz z butami, które mogliście już zobaczyć we wcześniejszych stylizacjach. Dzisiejszym dodatkiem jest biżuteria firmy APART. Nieco elegancji jeszcze nikomu nie zaszkodziło. Zapraszam do obejrzenia! 









                  kapelusz - H&M
naszyjnik+branzoletka - APART
                                            sukienka - MADE BY MY MOM
                           buty - CCC




fot. Jakub Zając

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.