czwartek, 11 września 2014

MAŁY PARYŻ-Opole


Ostatnio będąc na spacerze w moim mieście znalazłam urocze miejsce! Nie myślałam długo nad stylizacją, więc następnego dnia wyciągnęłam Kubę na zdjęcia. Miejsce kojarzy mi się z takim moim małym Paryżem w którym miałam okazję być w tym roku. 

Cały look jaki dzisiaj zobaczycie jest ze sklepu STRADIVARIUS.



To już drugie buty na obcasie w mojej szafie. Są one bardzo, bardzo wygodne. Mają szerszy słupek, dlatego nie muszę się martwić o mój chód. Klasyczna czarna sukienka idealnie współgra z tymi butami, a mały dodatek w postaci bransoletki dodaje uroku całej tej stylizacji.

Chciałabym Was dzisiaj zaprosić do polubienia mojej strony na facebook-u. Link tutaj:KLIK










sukienka/bransoletka/buty - STRADIVARIUS
fot. Jakub Zając




1 komentarz:

  1. Oh WOW! I'm totally in love with ur look, love the photos too, vintage charming!! Following you now with GFC! *_*

    With love,
    Brina xoxo,
    SweetStyle

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.