czwartek, 24 lipca 2014

FRANCJA cz.2




Indila - Derniere Danse

Jak już napisałam we wcześniejszym poście jestem po uszy zakochana w Paryżu. Jednak mimo tego nie trudno o to, aby na wejściu nie zauważyć też wad tego miasta. Ludzie są bardzo kulturalni, mili, uśmiechnięci, ale nie znają języka angielskiego nawet podstaw i bardzo trudno się z nimi dogadać. Paryż jest wielkim miastem podzielonym na dzielnice, niestety znajdują się też tam te biedniejsze dzielnice i tam to nie wygląda tak kolorowo.Mimo wszystko nadal mam zamiar tam zamieszkać i bardzo zachęcam do odwiedzenia tego miasta, a teraz trochę zdjęć.

MODA NA ULICY!






KUCHNIA!


ZABYTKI!







ATRAKCJE!


PARK LUKSEMBURSKI

(Niestety ostatnio mój komputer nie jest w najlepszym stanie i nie mam jak udostępnić więcej zdjęć)


To co zobaczyłam będąc na tej wycieczce nie jest nikt w stanie opisać, nawet ja sama. Najlepiej pojechać i zobaczyć to na własne oczy. Już teraz zapowiadam, że Paryż będzie jeszcze nie raz przeze mnie odwiedzony.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.